ХТ -туристический форум Украины и велофорум Харькова http://xt.ht/phpbb/ |
|
Недорогой найнер как компромисс http://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=23&t=521379 |
Страница 3 из 3 |
Автор: | Vlad1981 [ 14.08.2022 18:55 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Недорогой найнер как компромисс |
Yamato88 писал(а): А якщо хотілося універсальності, то треба було брати якийсь норм гібрідний байк а не найнер. Бо найнер навіть з вузькою гумою на асфальті то фігня...пробував слікі від 32 до 42 чи 45 мм. А фігня бо його геометрія не для асфальту а для відсутності доріг. Согласен, "для отсутствия дорог", поэтому в топике я и написал, что хотел гибрид, а остался доволен найнером!) Отправлено с моего G8441 через Tapatalk |
Автор: | Vlad1981 [ 14.08.2022 21:05 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Недорогой найнер как компромисс |
Yamato88 писал(а): Zeka писал(а): Ті яскраві штуки на ногах вилки поназбирають усередину себе бруд, що вкоротить і без того недовге її життя. Приберіть оте лайно з ніг вилки, так тільки швидше зіпсується покриття на ногах вилки а толку нуль. Отправлено с моего G8441 через Tapatalk |
Автор: | Yamato88 [ 14.08.2022 22:05 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Недорогой найнер как компромисс |
12345 |
Автор: | Одинокий Ашанбайкер [ 14.08.2022 22:37 ] |
Заголовок сообщения: | Re: |
stas_mk27 писал(а): Вообще не понимаю как свой велосипед можно назвать обидным словом компромисс Обычно. Мой велик тоже во многом компромисс. Цитата: Один раз живём, не нравится - продай и купи что душа хочет. Здесь что-то на богатом. Цитата: Я собрал себе 3 велосипеда и каждый из них именно то, что я хочу. Я не говорю о модных материалах (карбон, титан), дорогих трансмиссиях 1х11, 1х12. А если то, что я хочу - это карбон и 1*12? Ну вот условно. |
Автор: | Одинокий Ашанбайкер [ 14.08.2022 22:40 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Re: |
Yamato88 писал(а): Ну якщо розуму не вистачає "мужикам" то хай страждають з сінглом на дорогах У потужних хлопців дабл, подивиіться хто та на чом 2 роки поспіль вигравав у ТрансЮкрейн, де гревели та інші блага еволюції повинні були бути у топ 1. Сінгл то лише якщо ухил більше у бік МТБ а не доріг, з досвідом прийде розуміння, але це не точно. При чем тут сингл, если разговор был про блин сзади? У меня дабл, но сзади 11-40. |
Автор: | Vlad1981 [ 14.08.2022 22:56 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Недорогой найнер как компромисс |
Yamato88 писал(а): Vlad1981 писал(а): Yamato88 писал(а): Zeka писал(а): Ті яскраві штуки на ногах вилки поназбирають усередину себе бруд, що вкоротить і без того недовге її життя. Приберіть оте лайно з ніг вилки, так тільки швидше зіпсується покриття на ногах вилки а толку нуль. Я навіть не буду сперичатись, просто раніше викинеш кітайське чудо інженерії ніж міг би Подивився на офіційному сайті написано слідуюче - "Вилка:.........................Пружинно эластомерная с локаутом", отже це но повітряна вилка та на неї можна повісити хоч ізоленту, бо вона тільки макет вилки. З повагою до 5-и річного вашого досвіду Почему мне не верите? Отправлено с моего G8441 через Tapatalk |
Автор: | Yamato88 [ 15.08.2022 07:25 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Re: |
12345 |
Автор: | Yamato88 [ 15.08.2022 07:29 ] |
Заголовок сообщения: | |
12345 |
Автор: | Одинокий Ашанбайкер [ 16.08.2022 00:42 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Re: |
Yamato88 писал(а): Тому що касети з великим діапазоном зроблені для мтб щоб позбутися переднього перемикача та їздити на синглі. Поэтому их вовсю юзают с турингами и гревелами, в том числе, с двойником. Цитата: Не тільки я писав що сингл та "сковорода" на касеті то не про дорожнє використання. Вообще пофиг. Сковорода - это офигенное решение для дороги, и до одного места, кто там шо пишет. |
Автор: | Yamato88 [ 16.08.2022 09:21 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Re: |
12345 |
Автор: | Vlad1981 [ 16.08.2022 10:22 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Недорогой найнер как компромисс |
Yamato88 писал(а): діапазон касет розширювали щоб мати потрібну кількість передаточних без переднього перемикача, отже поставити одну зірку на шатуни та всеодно мати весь діапазон швидкостей як з даблом чи тріплом. А у какого производителя можно прочитать об этом решении? (избавляться от переднего переклюка, расширяя кассету) Перекос цепи не замучает? У меня 12 звезд, катать получается комбинациями 1-(1-7), 2-(4-12), а в других вариках - печаль по перекосу! Ул. Гвардейцев-железнодорожников - вполне себе харьковский городской подъем по брусчатке, приглашаю) Увижу там след железной стружки, пойму, что кто-то отказался от переднего переклюка!) Отправлено с моего G8441 через Tapatalk |
Автор: | Yamato88 [ 16.08.2022 10:35 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Недорогой найнер как компромисс |
12345 |
Автор: | Одинокий Ашанбайкер [ 20.08.2022 13:39 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Недорогой найнер как компромисс |
Цитата: Ох і Альоша xD діапазон касет розширювали щоб мати потрібну кількість передаточних без переднього перемикача, отже поставити одну зірку на шатуни та всеодно мати весь діапазон швидкостей як з даблом чи тріплом. А я поставлю "блин" с даблом и буду иметь еще больший диапазон, потому что хочу, могу и имею право. И чо ты мне сделаешь? (с) А может еще и на тройник перейду, хотя не хотелось бы. Просто с груженым багажником и на голом велике нужны разные передаточные числа. В идеале, конечно, два велика хорошо бы. Но это отдельная тема. Вообще очень многие вещи используются не для того, юля чего задумывались изначально - обычное дело. |
Автор: | Yamato88 [ 20.08.2022 18:24 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Недорогой найнер как компромисс |
12345 |
Страница 3 из 3 | Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |